ElifKAYA8118 canını hiç sıkma ve sana en büyük tavsiyem bu kadar çok taktığın sürece olmaz ben her adet zamanım geldiğinde ağlıyordum çok üzülüyordum sonra karar verdik kendimizi kafamızı toplayana kadar düşünmeyelim gerçekten de düşünmedim allahıma bin şükür bir baktım hamileyim ve inan bazı şeyler de allahtan tek bir doktorla sınırlı kalmayın tam anlamıyla 5 kez aşılama yaptıysanız size tavsiyem tüp bebeğe geçin ama biraz sakinleşin ara verin canım kafanı topla bunuda bir psikologdan öğrendim ilişkiye girerken çocuğu düşünerek girersen olmuyor yumurtanda tutunamıyor o spermler yani çoğu şey paikolojiden geçiyor canımmm😘😘