ElifKAYA8118 Merhaba, 1 yıldır evliyim. Polikistik over ve 5cm lik myomum var. 1 yıldır çok uğraştım bebeğim için. Her yolu denedim klomen kullandım olmadı geçen ay aşılama yaptım sonuç negatif.
Çevremdekilerin ısrarıyla soğan kürü yaptım(14 gün), bir kez incir ve havuç kürü içtim. Bol bol kuru incir, taze incir yedim. Aşılamadan sonra umudum bitmişti ama kesinlikle soğanın faydasını gördüm. 2 gün önce öğrendim ki hamileymişim. Hala inanamıyorum. Doktor tüp bebek demişti. Şu an hazır olmadığımı söyledim. Evlendiğimden beri tek beklemediğim aydı. Kesinlikle soğan işe yarıyor. Mutlaka deneyin.
Çok hassas olmama rağmen soğanın zararını görmedim