Damladinc Minnakmom Minnakmom Minnoş 😍 Allahım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
Deda Damladinc Ay hayırlı olsun inşallah🤲 Bende haftaya 13 haftalık olcam ikilş test yaptırcam belli olurmu ki😊
Tlysfk Edaaa4255 siz de öğrenince yazın bakalım tutacak mı? Benim de beta 30.31 çıkmış Cumartesi kontrolümüz var🙈
Tlysfk Damladinc ay sağlıcakla gelsin tüm bebişler❤️ Bugün 14+1 olduk da Cumartesi gidicez kontrole. Serbest beta 30.51 çıkmış benim. Ama bakalım Cumartesi gösterecek mi kendini☺️
Damladinc Lionking sol tarafımda en başından beri bugün gittik doktor bu çocuk çok keyifçi olacak dedi neden öyle diyo derken ekrana bi baktım bizimki yüzüstü yatmış ohh valla 😊😊😊
Damladinc Tutkuuu canım ikili test sonucu tahlilinde yazıyo kan verdikten sonra sonuç aldığımız kağıtlar var ya orda yazıyor e devletten e nabıza girip orada ikili testini görebilirsin
Bahar2 Damladinc arkadaşım sen söyledikten sonra bende serbest Bhcg değerine baktım 13,4 benimkisi Öğleden önce doktora gittik 16+3 günlük hamileyim bende bir oğlum olacağını öğrendim sağlıkla gelsinler inşallah
Tlysfk Bahar2 Bahar2 ay çok sevindim benim daha 14+2 doktora gidince 14+4 olacak, çok belli edeceğini sanmıyorum ama bakalım☺️ Doktor 14-16cı haftalarda anca belli olur demişti önceki kontrolümüz de