Damladinc Tutkuuu canım ikili test sonucu tahlilinde yazıyo kan verdikten sonra sonuç aldığımız kağıtlar var ya orda yazıyor e devletten e nabıza girip orada ikili testini görebilirsin
Smraozn12 Damladinc bnm deger 64 dü doktor erkek demişti ama Bn degeri görünce eşime döndüm dedim bnce kız 🙈 doktorda kız dedi 🥰
Damladinc Smraozn12 %80 in üzerinde bu değerden bakınca doğru çıkıyormuş canım 😊ististanalar var ama oda neyle alakalı bilemedim ☺️
Sunset Benimde değerim 34 ama iki farklı dr bana kız dedi yarın detaylı ultrasona giricem bakalım değişecek mi?
Syst33 Sunset Değerlerimiz aynı bende haftaya gircem detaylıya 19+4te gitmiştim bir doktor büyük ihtimalle kız dedi sonra başka doktora gittim direkt kız dedi bakalım ama değişcek diye korkuyorum
ayseegul_20 Damladinc Merhaba.Benimde 14 şubat yada 15 şubat olarak gözüküyor doğumum😊Salı günü kontrolümüzde %90 kız dedi doktorumuz 15.haftamıza giricez bizde
Dilos10 16 haftayız ama bebeğim bugün annesiyle babasına 4 aylıkken jimnastikçi nasıl olunur sadece onu gösterdi cinsiyeti göremedik 😭😭
Muallimannecik Damladinc hayırlı olsun bebişiniz aynı gün öğrenmişiz cinsiyeti Benimde bir oğlum olacakmış ne kadar büyük bir sevinç değil mi 🤗
Sunset Syst33 bende değişmesini istemiyorum canım bir oğlum var bir de kızım olmasını istiyorum. Detaylı da değişecek diye korkuyorum umarım yarın değişmez.