Mehtaponur bu üçüncü gebeliğim ilk hamile olduğumu öğrendiğim gün rüyamda erkek bebeğim in adını ömer koymuştum. Daha sonra cinsiyet için gidecektim doktora o akşamda kızım olacaktı adını ebrar koy diye gördüm..doktor önce kız dedi 17 haftalık iken erkek dedi..yani ismi hazır ama ömer mi koysak ömer asaf mı kararsızm😊