Mehtaponur
Hamile kalmadan önce Kız olursa Masal,erkek olursa Uras Yiğit istemiştim,eşim de kabul etmişti.Kızımız olacak Masal koyacağız adını.Kimsenin ne dediğine bakmayın isim seçerken en önemlisi eşinizin ve sizin beğenmeniz.Olumsuz yorumlar yapılmasına müsaade etmeyen bir tavır koyarsanız kimse ağzını açamaz merak etmeyin😊 Bana,aa masal mı hmm baska düşündünüz mü,diye bile soranlara biz bu isme karar verdik diyip kestirip atıyorum.Önemli olan sizin içinize sinmesi❤️