Mehtaponur Oğlan olduğunu öğrendiğimizde eşimle kararlar verdik.
1) kimse karışmayacak
2) anneler babalar vs tabi fikir veren var ancak son söz kesinlikle bizim.
3) abidik gubidik bir isim olmayacak.Bu bebek 30-40 yaşına da gelecek yani.İş hayatı vs de olacak.
4) Son dönem furya anlamını anlatamadığımız isimler olmayacak.
Annem bana Cansu koymuş,elimi sallasam adaşa denk geldim hep bi lakapla geçti çok sinirdi öğrencilik yıllarım.İsmimi seviyorum lakin dezavantaj çok yaşadım.
Oğlumuzun adı Kıvanç. Karar verme olayını 30lu haftalarda yaptık. 21 haftalıkken öğrendik cinsiyeti.O zamana kadar eşimle birlikte beğendiğimiz isimleri liste yaptık.Sonra zamanla eledik.Mesela Barış,Levent,Kemal de düşündüğümüz isimlerdendi ancak bi arkadaşım Barış koymuş vazgeçtim.Levent ve Kemal de eşimin taraftan vardı istemedim bi de kuzenleriyle adaş olsun.