Mery12 ben tam 18 hafta kanamali hamilelik gecirdim fakat az bi kanama mesela 1 peceteyi dolduracak kadar. Hic bi neden bulamadilar cocuk hayet iyi dediler. Ama 18. Haftada bacaktan akarcasina kanadi gittim megerse enfeksiyon agri yapmis agrida aciklik yapmis canli cocugu dusurmek zorunda kaldim. Bunu sana kork die yazmadim. Doktor bana dediki 9 ay kanamali gebeleri dogurttum 1 lekeylede cocuk dusureni gordum. Eger bi cocuk yasamayacaksa en iyi doktorlari getirelim hayata donduremeyiz ama yasayacaksada kanlar icinde gebelik gecirsen yine yasar sen sadece tedbir alabilirsin baska yapacak bisey yok dedi. Ben o 18 haftayi kendime zehir ettim ha dustu ha dusecek die. O kadar cabaya ragmen olmadi yasamadi. Simdide kendime soz verdim bi daha hamile kalinca sadece tedbir alip bekliycem pimpiriklenip hem kendimi hem karnimdakini strese sokmiycam. Cunku gercekten suna kanaat getirdim yiyecek ekmegi olan yavrunun onunde hic kimse duramaz. Evet ana yuregi cok zor ama diyecegim o ki tedbirini al duani et be icini derah birak kendinide yavruyuda strese sokma yiyecek ekmegi varsa yavrun dogacaktir. Rabbim hayirli dogumlar basib etsin