Allah razi olsun arkadaşlar rahatliyorum buradaki mesajlari okuyunca zaten, dedigim gibi ilk serum verdi 8 haftada hastanede kaldim 1 gun sonra 3 4 gun gelmedi yine bu sefer su gibi resmen bacagimdan akti kan hemen acile gittik doktor bakti iç camasirima falan bakti ultrasonla bisey yok dedi, 2 3 kez ayni kanamayi yasadim igne verdi progestan 1 hafta kullandim en uzun 1 bucuk hafta olmamisti kanamam bugun yine kahverengi leke surulmuş şimdi gitsemmi gitmesemmi karar veremedim çunku dedigim gibi doktora gitmedigim en uzun sure 3 yada 4 gun. Birde bu rahim agizi yetmezliklerini okuyorum surekli acaba bendedemi oyle birsey var diyorum korkuyorum karindan bakilan ultrasonla belli oluyo mu acaba