Mery12 canım benim rahim içi kanama alanım vardı o yüzden 4 ayım kanamayla geçti ama kanama alanının var olduğunu doktor en başından beri söylüyordu bir arkadaşımın ise 4. Ayından sonra kanamaları başladı plasentası rahim ağzına inmiş o yüzden kan sızıyormuş belki senin de aşağıda duruyordur 🤷🏼♀️ Ama eğer şu an gelen kanaman kahverengiyse içerde biriken kanı atıyor da olabilirsin aktif kanama kırmızı pembe renklerde oluyor içerde 3-5 gün bekleyen kan ise siyah kahverenkte atılıyor