Tuba_ başınız sağolsun. Fakat düşük sadece genetik bozukluklarda olmuyor. Sağlıklı bebeğin kalbi niye dursun? O anda sağlıksız bir durum oluşmuş ki kalbi durmuş. Ben hala aynı düşüncedeyim. Düşük yapan annelerinde bu konuya üzülmemelerini gönülden diliyorum açıkçası.
Ayrıca bunun kolay ya da zor hamile kalmakla hiçbir alakası yok. Zor ya da kolay hamile kaldığımı nereden bilebiliyorsunuzda itham edebiliyorsunuz hem anlayamadım ☺️ Benim araştırdığım ve mantığıma yatan bu 🤷♀️ Ben çok evhamlı bir insanım ve hamileliğimin başından beri her riski araştırıyorum. Kendi mantığıma yatanı benimsiyorum. Nifty testte 12. haftamda cinsiyetini söylemelerine rağmen 17. haftamda ultrasonda kendi gözümle görmeden inanmayan biriyim ben. Sizede biraz Pubmed’de araştırma yapmanızı öneririm.
Kısacası fikrimi açıkça ifade etmek için kimseden onay alacak değilim. İsteyen kolay konuşuyorsun der isteyen hem fikir olur 😌