Happy mom da en cok gordugum seylerden biraz bahsetmek istiyorum ..
Herkes aman bura agirdi suram agirdi surekli kaynana derdi surekli bi negatif enerji yok cocugum ne zaman dogacak dogmad bi turlu
Bebegim zayif mi? cok mu Kilo aldim? Kac kilo aldiniz ?
Neden hamileligin tadini cikarmak yerine olan seyleri buyutmemek yerine hep abartiyorsunuz ?
Neden arastirmiyorsunuz dogum nedir ? Dogumdan nede korkuluyor bu kadar ? 7 milysr nufus var kac kadin doguruyor gunde biraz guvenin kendinize artik
Beli agirsa hastaneye kosan hamileler var burnu tikansa hastaneye kosan hamileler var
Ya hamilesin olacaklari bi arastir biraz hazir bilgiye konmayin
En az 1 saat arastirma yapiyorum gunde youtubede ders dinliyorum dogumdayapmam gerekenleri biliyorum en azinda
bunu cocugunuza cok gormeyin arastirin egitim alin her seyi aman aman hamileyim diyip doktor doktor gezmeyin her sferinde
Ciddi seylere tamam ama artik su bos muhabbetleri lutfen birakin bos postlarda kac bin yorum var
hic dusundunuz mu bebeginize su uygulama kadar vakit ayirip bilgi ediniyor musunuz hamilelik hakkinda dogum hakkinda ??
Tamam dertler paylastikca guzel ama postlari bi okuyun sorulan sorular hep dandik yani hurafelere inanan mi dersiniz bebegi daha 38 ama dogmadi diyip yakinan mi yani biraz kendinize gelin artik
Hamilelik hastalik deil gayet normal bi durumdur kabullenin ona gore davranin...