Yazdıklarının çoguna katılıyorum yalniz tek bir sey var ve cok onemli bir detay ; hamilelikte bel agrilari , kasik agrilari GENELde normaldir evet , fakat her bel agrisi veya kasik agrisi masum olmayabilir . Beli agriyinca kasigi agriyinca buraya yazanlar ayri tabii buraya yazana kadar direk doktora gitmeleri gerekir cunku is isten gectikten sonra ah vah etmenin anlami yok . Demek istedigim ; falancanin beli agriyordur gercekten de dusunuldugu gibi gebeligin normal belirtilerindendir , lakin falancanin beli agriyordur ; aslinda altinda baska bir sebep yatiyordur belki dusuk riski vardir o an belki hamilelikten normaldir diyip hastaneye gitmedigi icin bebegini bile kaybedebilir . Anneler olarak boyle konularda titiz olmak ve tedbirli olmak sacmalik degildir . Tedbir elden takdir Allahtan demisler ..