Ozlemtc Ayrıca siz yurt dışındaki uygulamaları iyi biliyor olabilirsiniz ama bizim toplumumuzda genel olarak işin ayrıntısını bilmeden “yurt dışında şöyleymiş, böyleymiş” diye konuşmalar çok fazla. Açık söyleyeyim benim bu konuda net bilgim Yok ama başka konularda, fikir özgürlüğünde yurt dışında böyle dendiğinde aman Batı’nın herşeyini kendimize örnek mi alacağız diyenler söz konusu Doğum şekli olunca hemen yurt dışını öne sürüyor nedense. Kesinlikle ülkemizde doğum konusunda kadınlar bilinçlendirilmeli ve eğitim verilmeli fakat siz de kabul etmiyor musunuz ülkemizde bu konuda çok büyük aksaklıklar sıkıntılar olduğunu? Normal doğum yapan kadınlara nasıl davranıldığını hiç duymuyor musunuz? Ya da vajinal dikişin sadece zorunlu ve en son noktada atıldığına inanıyor musunuz? Ebeler kendilerini zorlamamak için hemen kesi atmıyor diyebiliyor musunuz? Eğer bunları söyleyebiliyorsanız kendinizi gerçekten çok güzel kandırıyorsunuz, kandırmaya da devam edin. Tercih sizin, normal doğumunuzu yapın tabiki. Ama bu gerçekleri bilip ben sezeryan istiyorum diyen kadınların tercih haklarını ellerinden almayı savunmayın.... Bırakın isteyen istediği gibi doğurma hakkına sahip olsun...