Bu kadar ağrı kesicinin, bu kadar teknolojinin ilerlediği bir zamanda normal doğum işkenceden başka bişey değil. Ayrıca normal doğumdan sonra hemen ayağa kalktım diyenlerin büyük çoğunluğu da yalan. Bu gözler ne sezeryanlar ne normal doğumlar gördü. Normal doğum yapıp normal doğumu övenlerin çoğu ben çektim sen de çek mantığında, geneli de su gibi doğurmuş oluyor nedense. Ama sorsan 3 gün anlatır neler çektiğini. Bi de anneliği kutsallığını normal doğumla anlarmışız, çocuğun kıymetini bilirmişiz. Pehh.. Kaç sene beklemişim ben bu çocuğu, doğum şekli mi değiştirecek hislerimi.. Dişini de morfinsiz çektir o zaman kıymetini anlarsın. 🤔 eltim 3 normal doğum yaptı, milletin içinde normal doğumu över. Beni kenara çekti sakın normal doğurma, aklı olan doğurmaz bunlar yüzünden gaza geldim dedi 😂 bu kadar sezeryan diye yırtınırken gidip de normal doğurursam en çok ben gülcem kendime de neyse artık 😂😂😂 isteyen istediği gibi doğursun ya kime ne. İkisi de DOĞUM. 😉