07052019 Evet maalesef bazen o kadar tahrik edici, o kadar çirkin üslupla yazanlar oluyor ki insan ister istemez olmadığı bir kişi gibi davranmaya mecbur kalıyor çünkü öyleleriyle karşılaştım ki, güzel söylüyorsun olmuyor çirkinleşiyorsun olmuyor. İşte o noktada aslında insan kendini geri çekmeli ama benim de hassas noktam sen, ben, farklı fikirler ses çıkarmayınca hayatta her şey herkes onların bildiği gibi olduğunu zannediyorlar. İstiyorum ki tek olmadıklarını bilsinler, başkasına da saygı duyuyorum demeyi öğrenebilsinler. Çünkü ben çoçuğumu tek tip, baskıcı, fikir özgürlüğü olmayan bir ülkede yetiştirmek istemiyorum. Bu yüzden de mücadele etmeye, anlatmaya devam edeceğim.