Fiyatlar böyleyse yine iyi. Medical 4.350 yapmış normal doğumu ya. Mart'tan beri oraya gidiyorum 3.500 diye 7.ayıma girdim zam yaptılar ve o kadarını da veremem ortada kaldım. Aslında en başından beri oraya gittiğim için eski fiyatı uygulamaları lazım da konuşmak gerekiyor tabii🙄 olmadı ben de Canan hanıma geçerim. İnşallah son aylarımdayım diye bakmamazlık yapmaz bazıları öyle yapıyormuş