Emineemre benm bebeğim hastaydı hamileliğimde belliydi makınaya bağlı yaşar yoğun bakımdan çıkamaz dediler. Anadolu yakasında en iyi yeni doğan yoğun bakım emseyin o yüzden orayı tercih ettim. İlk başlarda erdem hastanesine gidiyodum doktorum ordaydı. Emseye geçmek zorunda kaldım herkes canan hanımı önerdi gerçektende çok iyi bi doktor. Allah hepsinden razı olsun 10 bin olsa bile yine emseyde yaparım doğumumu yoğun bakım hemşireleri doktoru, canan hanım. Doğumhane çalışanı herkes çok iyi bana 8 ay boyunca hep destek oldular