İlk doğumumu orada yaptım evime çok yakın olduğu için ama bi daha oraya gitmek mi, aman aman.doğumum gece 3 te oldu.doğumu yaptıran ebe karnıma öyle bi bastırdı ki sanki karnım sırtıma yapıştı.alttan kesip dikiş attılar acımadı ama bastırmanın ağrısı hala aklımdan çıkmıyor.ama giden başka bi akrabam da acayip memnun kalmıştı.kişiden kişiye değişiyor.şuanda Okan üniv.hastanesine gidiyorum.2 arkadaşım da orada Doğum yaptı acayip memnun kaldılar.şuan başka bi arkadaşım da gidiyor, o da çok memnun.bende Doğumu Okan’da yapmayı planlıyorum.