Dmrklyasemin ne de olsa memuruz mantığı .. bir kez gıttım acılıne doktorum ozelde dedım suratıma garip garip bakmıstı . Istemedıgım halde alttan muayene olmalısınız dedı ve nst sonucumu bıle vermediler. Sonuc dersenız gıttım özele oradan cıkıp yatısım da yapıldı doktorum da geldı baktı bebegıme bana . Devlet hastanelerı maalesef ki cok bastan savma , elbet ıyı doktorlar vardır ama sırtını devlete dayayan adamdan ben tırsıyorum acıkcası.