Devlet hastanesine giden biçok hamile 7. Aya gelmiş ama cinsiyeti öğrenememiş oluyor ne yazık ki. Doktorlar insanın suratına bakmadan ilaç yazıyolar. Şikayet etsen kimi kime şikayet edeceksin... Paran varsa doğur, paran varsa hasta ol. Ülke böyle şu aralar. Doktorlar dayak yediğinde üzülüyoruz tamam doğru değil ama şimdi bunlar haketmiyor mu elinizi vicdanınıza koyup söyleyin.