Ben de haydarpaşaya gitmiştim çünkü crinone jel yazdırmam lazımdı,sağlık ocağı artık yazmıyormuş.ne zaman gitsem doktor değil asistan oldu.karından bakıp 4.5 cm kistim olduğunu ve kesenin altında 2cm kadar kanama alanı olduğunu söylemişti.hatta nasıl kanaman yok diyip hayret etmişti kızcağız.kendi doktorum gülmüştü hiçbirşeyin yok diye