Merhabalar bende nasipse Şubat annesi olacağım.14+3 um bende. Cuma günü kontrolumuz vardı yüz üstü yatmış göstermedi kendini bacaklarını da açmadı doktorum büyük ihtimalle kız dedi bir sonrakinde daha netlestiririm dedi biraz daha beklicez bakalım. benimde bel ve kasık agrilarim oluyordu magnezyum verdi doktorum onu kullanıyorum şimdi. İnşallah sağ salim kucaklarimiza alırız bebislerimizi 🤗