Merhabalar ocak sonu şubat başı inşallah bizimde 15+2yiz 12 haftalıkken erkeğe benziyor dediler ama geçen hafta tekrar gittim uyuyodu kapatmış göstermedi pazartesi bi daha gidicem😊cok merak ediyorum bir oğlum var önce sağlıklı olsun istiyorum ama bir kızım olsun çok istiyorum