nalan28_ gezentianne siz demiştiniz yine bi sohbette cinsiyet söylüyor diye evime de yakındı 2li testimi ona yaptırdım. Cinsiyette söyledi geçen hafta yalnız yanılma olur mu o kafama takıldı 13. Haftada bana söyledi 2 hafta sonra yanlış gördüm der mi acaba ama onun dışında doktoru çok sevdim
Cansinsen_ eserivgen [url=https://hizliresim.com/nbQa0M][img]https://i.hizliresim.com/nbQa0M.jpg[/img][/url] canım yükleyebildim bakıp yorumunu bekliyorum 😊😘😘
eserivgen Cansinsen_ canm benim bebeğimin kese yapısına benziyor ben erkeğe benzettim ama sadece keseden şuan ihtimalle yola çıkıyorm çünkü doktorun net cekememis ultrason görüntüsünü ama tahminim %60 erkek
eserivgen Cansinsen_ [url=https://hizliresim.com/r05DmM][img]https://i.hizliresim.com/r05DmM.jpg[/img][/url] Bu benim bebeğin 13 haftalık hâli yeni cinsiyetini öğrendiğim ilk görüntüsü şuan tabi 15+4
eserivgen Cansinsen_ [url=https://hizliresim.com/r05DmM][img]https://i.hizliresim.com/r05DmM.jpg[/img][/url]
Pofidik nalan28_ 14+3 haftalık olduk , panik atak hastasıyım kara kara düşünüyorum nasıl doğuracağım diye
eserivgen bhs08 cinsel organı tespit edildikten sonra erken geç fark etmiyor canm 😊😊 rabbim ogluşunuzu sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin 😊
bhs08 eserivgen aminn canımm çok teşekkür ederim Allah hepimizin bebeklerini sağ sağlim sağlıklı kucağımıza almayı nasipbetsin 🙏🏻
eserivgen Hsbgrhn evet şuan tek duamiz sağlıklı sıhhatli dogmalari ama ne diyelim gerçekten de merak ediyor insan 😊 ne olursa olsun bizim evlatlarımız sonuçta rabbim can sağlığı versin yeterki
Kubra1010 Bende 14+2 dün cinsiyetini öğrendik erkekmiş Rabbim hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin cümlemize🙏🏻
Fatma96 nalan28_ çok şükür 🙏🏼 Ocak sonu şubat başı gelicek inşallah benim bal 🍯 kızım 13+3 de öğrendim cinsiyet şu an çok şükür 17+0 haftaya kontol var 🤲🏻🌸
ik0 Merhabalar Şubat anneleri😊 5şubatta benim oğluşa kardeş gelicek varmı😍 Uzun zamandır bişey yazılmamış ama son haftalar benm için çok zor geçiyor sizde nasıl durumlar?
Kubra1010 ik0 benimde normal dogum 14 subat ama sezeryan olucak gibi duruyor dedi doktor sanırım o tarihlerde olabilir benimde😊