Anne6161amine Sernaz aynıyız o zaman ama ben hep 2 hafta öncesinde olur diye planlarımı ayarlıyorm kız çoçukları tam gününde olmaz diyorlar ondan
Beklenenan Mr1517 doğumdan çıktıktan sonra 1 tane bagliyolar sonrasını sen kendin alıp degistiriyosun canım. Birde evfe de rahat oluyormus en azindan oturup kalkarken surekli bi yere bulasti mi etti mi derdi yok
Beklenenan Mr1517 yeni doğum yaptı komsum hatta üçüncüyü doğurdu da 🙈😅 o söylemişti bana da canim onda kalmis hatta bana vermisti 2 3 tane
minigim_35 Bende 32+2 yim tahmini doğum 12 Ekim. Midem çok ağrıyor bu aralar ne yapacağım bilmiyorum. Allahım sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
bsrsl_2016 suna2335 ay bende ole duusnuyorum. haftaya göre ekim 18 falan bnmde ama en gec ekim basi diye doguyor icime ☺️
Minectn Melek42 benim bebek daha erken gelebilir gelişimi 2 hafta önde gidiyor dedi doktorum 😊 hakkımızda hayırlısı olur inşallah canim benim 🤲
Minectn Melek42 kan ilaçlarını mutlaka için benim doktorum içilmesi gerektiğini üstüne basa basa söylüyor kan depoların boşalmaması lazım doğumda herhengi bir sorunla karşılaşmamak için
mf_ozturk Duygunurayyavuz bi cok seyi aldım sayilir kiyafet konusuna cok girmedim kışlık seylerin cikmasini bekliyorum