gulsum27100 Melek42 26 ekim inşallah ikizlerime kavuşucam Allahın izniyle inşallah 10 yıl sonra 5 düşükten sonra gelen mucizelerim inşallah 🙏🙏🙏🙏cok sükür
Sumide Benim de 18 ekim tahmini dogum😄 ben depend alayim dedim gitmisim erkeklere gore almisim nasil bir dalginliksa ne yapacagimi bilemedim 31 hafta bitmek uzere benim dalginliklar yeni basladi😅😄
Sadiyy35 Melek42 16 Ekim gözüküyor 32 haftalık olduk ama bende korku var ıkınamazsam olmazsa diye doktor geçmezse korkun sezaryen yapıcam strese sokmayız senide bebeğide dedi bakalım hayırlısı
Merve3 Bebek33 canim benimde oluyordu hatta okadar rahatsiz ediciydiki ne yersem ayni mideme okuz oturmus gibi cumartesi gunu doktora bunu dedim mide surubun yokmu dedi hic bir faydasi yok dedim bana bi hap yazdi cumartesiden beri kullaniyorum sukur midemde kacgundur agri yanma hicbisey yok keske once yazsaymis dedim kesinlikle almanizi tavsiye ederim mide yanmasindan cok cektim
Merve3 Arkadaslar bizde 31+6yiz ekim 2haftasi 16ekim ama acilmam vardi zaten 2,5 mm olsrak erken dogum riskim var eylul sonu gibi olacagimi hisediorum ☺️ Veya beklemek istemiorum artik dogum cantaniza neler koydunuz paylasabilirmisiniz hazirliyanlar