Betuel11 Defnem_11 vajinaya baskıyla çişinin gelmesi erken doğum habercisi değildir endişelenme :) ağrın sızın kanaman sızıntın yoksa dert etme baskı tuvalet ihtiyacı olağan şeyler rahim büyüyo bebeğin büyüyo dolayısıyla baskı çiş bunlar normal şeyler :))
Mysteryyy Melek42 tahmini 15 ekim 31+6 yiz😊 Tum hamilelere kolay ve saglikli doğumlar nasip etsin Rabbim
Anne6161amine Sernaz aynıyız o zaman ama ben hep 2 hafta öncesinde olur diye planlarımı ayarlıyorm kız çoçukları tam gününde olmaz diyorlar ondan
Diilekk21 15 Ekim gibi ama olurda sezeryan denilirse 7 ekimde kendi doğum günümde dünyaya gelsin istiyorum bakalım nasip inşallah hayırlısıyla normal olur annesiyle aynı gün doğar paşam ❤😍
Minectn Melek42 benim bebek daha erken gelebilir gelişimi 2 hafta önde gidiyor dedi doktorum 😊 hakkımızda hayırlısı olur inşallah canim benim 🤲
Svdbkn Duygunurayyavuz ben daha başlamadım ufak tefek bir iki parça sadece çalıştığım için izne çıktığımda halledicem inşallah 🙂
mf_ozturk Duygunurayyavuz bi cok seyi aldım sayilir kiyafet konusuna cok girmedim kışlık seylerin cikmasini bekliyorum
Esuyum38 Melek42 merhaba bende 31+5teyim 16 ekim olacak inşallah doğumumuz herşeyimiz hazır bi kaç gün öncesinde enfeksiyon sebebi ile hastanede kaldım eve çıkar çıkmaz hastane çantamızı hazırladık ne olur ne olmaz diye 😊 bekliyoruz sabırsızlıkla