Benimde günü belli değil sadece sezaryan dedi ilk doğum sezeryan die ama bklm nasip ne zamana gün verirse artk bide çok kasılmam oluo sizde de oluo mu aynı şeyler yaşayan varmı bide iki gündür göğüslerim taş gibi sızlıo daha öncesinde yoktu böyle bişy hani günlerimiz yakın die birbirimize sormak istedim yaşayan varmı bnm gibi