Merhabalar benim 4 yaşında bir kızım var bende ikinci çocuğumu istiyorum ama 4 aydır maalesef olmuyor. Bu ay da regl olmama 4 dün kala yani dün gece kan testi yaptirdim1.20 cıktı bu ayda karavana :/ ama içimde hala bir umut var . En son temmuz 27 de regl oldum bir umut yok sanirim