Burcu77 Deletedmom00313 bu kadar stres yapma canim kismet ne zamansa olcaktir bunun yerine diger ay doktor a gidin yumurtlama takibine alinirsin kafan rahat eder en azindan 😊
Deletedmom2224 Deletedmom00313 bu kadar stres yaparsaniz üzgünüm ama zaten olmaz. Veren rabbim bunu bilin dua edin yeter ben tedavi görüp o ay olmaması için hiç bir sebep bulunmayan ama yine de olmayan aylarımı biliyorum tek nedeni stresti o yüzden rahatlatin kendinizi dünyanın sonu değil bu ay o olmazsa diğer ay olabilir allahın izniyle o yüzden rahat olun
Leylaacl Deletedmom00313 hmm daha cok varmis büyük ihtimal ikinci yumurtlama değerlendirin bi bakarsiniz ikiz olur
Deletedmom00313 Leylaacl çok erken yumurtladım ama adetim biter bitmez yumurtladım yani varsa şuan kanda çıkacağını düşünüyorum
Akduygu Deletedmom00313 canım t çizgisi c kadar koyu ya da cden daha koyu olmalı 10.ya kadar t çizgisi c ile aynı koyulukta veya daha koyu olmamış ki cden daha silik .. 15ten sonra kesinlikle olmuş ve silinmeside çatladığını gösterir.
Deletedmom00313 Akduygu ilk yaptığımda aynı eşitlikte ikiside koyuydu şuan eski olduğu için o şekilde görünüyor sanırım
Minikanne06 Deletedmom00313 canımm cok koyu çizgi demek tam yumurtama günleri demek ve ben ilk gebelik testimi yaptığımda coook cokkkk silik cizgi çıkmıştı gözün aydın sanırım hamilesin🥰
Deletedmom00313 Minikanne06 akşam özele kan testine gidicez eşimle eğer negatif çıkarsa ona göre haraket edicem testlere devam edicem çatlıcakmı bakalım bidaha🤦🏻♀️
Minikmucizem_ Deletedmom00313 delircek bisey yok vaktin varmis daha 12 guncuk daha sabredeceksin kesin sonucu ogrenceksin :) erken ogrenmektense zamaninda ogren bence
Deletedmom00313 Minikmucizem_ valla bilmiyorum testler sürekli pozitif su içtim sıvıya dikkat etmedim dün yine yaptım yine kopkoyu sıvı alımında silikleşiyomuş benim sürekli koyu
Minikmucizem_ Deletedmom00313 bence cok erken 12 gun olmasi seni yaniltabilir varsa bile cikmayabilir. Yumurtlama olmamis gbi dusun iliskiye devam et varsa zaten vardir yoksa degerlendirmis bos gecmemis olursun. Adetine bikac gun olsa olurdu ama 12 gun vok fazla
Deletedmom00313 Minikmucizem_ erken yumurtladığım için şuan kan testinde çıkabilir ona istinaden kan testi yaptırmak istiyorum bende zaten ama bilemiyorum tabi sizde haklısınız yumurtlamadan 6-10 gün içinde kana karışıyormuş benim 18 gün oldu
Minikmucizem_ Deletedmom00313 yabi sunu demek istiyorum negatif ciksada aklinda yine soru isareti kalicak. Pozitif cikaraa isler degisir tabi :) neyse kaybetcegin bisey yok git ver testi olmazsa adet gunune yakin yine verirsin
Aynurnaz Benim reglime 12 gun kala çok cok silik çıkmıştı sende olabilirsin 3 gun kala kan verdim veya 543 çıktı inşallah hamilesindir canım birde erken gebelik testi yap isteersen ben öyle yapmistim 12 gün kala