Adete 12 gün kala gebelik çıkmaz canım.Daha yumurtlama 3 gün önce gerceklesiyor çünkü.Daja döllenme olmadı.Ama adetlerın duzensizse belki daha önceden hamile kalmiştirsin.Kan vermen en iyisi.hamile değilsen de hiç ugrasma bunlarla sadece seni strese sokar.Bebek için ilişkiye girmiź oluyorsun.2 günde 1 ilişki zaten denk düşuyir.