Bnimde kasm 19 dedi doktorumuz ama bakalm artk nezmana gelir 😊 Ben liste yapmadm indirimleri takip ettim buldukca aldm birşeyler .isimli hastane cikısı yaptrcam,2 tane 5 li hastane cikisi,birtane 0-3 ay takım alt ust,2 tane yenidogan tulum aldm.Dgerlerini 3-6 aldm .Civilde zibinlarda indirim vardi onlardan aldm buyuk olarak da aldm .Besigimizi aldm buyuyen besik tercih ettik .Emzik olarak avent aldm .Kuvet takimini aldm .Banyo havlusnu aldim .birtane penye battaniye aldm .birtane orta kalinkislik battaniye .Kiyafet olarak bi kac eksigim kaldi.Bebk bakim cantami aldm .Suan bakim urunleri alincak .Enson kndime alicam 😊 insan son aylarda agirlasiyor o yuzden sonlara burakmadan halledicem hepsini .