Ozlemtc 30+2 haftalık gebeyim sezeryan olacak Ekim 15 görünüyor şu an bir aksilik olmazsa .ben 3 ay bitikten sonra bütün eşyaları aldım ikinci gebeliğim kızımdan kalan erkeğe uygun. Şeyleri seçtim sonra liste yaptım . 5 li 6 takım var hediye geldi ben bir tane Doğumda giymesi için sonra eve gelirken giymesi için cici şeyleraldım 10 tane alt üst aldım 10 tane de kızımdan uygunları seçtim (inanılmaz kusup inanılmaz kala sızdırıyorlar günde 3 defa üst değiştirdiğimi biliyorum kızıma) bunlar hep 0-3 ay yelekler iç kalın kollu çıtçıtlı 10 tane yarım kollu 10 tane uzun kollu 10 tane çıtçıtlı badi aldım hepsi kaka oluyor taşıyor çünkü çok cıvık oluyor ilk zamanlar kaka . Ağız mendillerim vardı 15 tane kaynattım Doğum yakın yıkayıp ütülicem tekrar çoraplar aldım eldiven inçe penye bere ıslak mendil deterjan ve yumuşatıcı (uni baby) mustela şampuan mustela krem mustela yağ 5 tane yeni Doğan ayakkabı 5 tane yeni Doğan pijama takımı BİM’e bambu kese gelmişti banyoda yıkamak için ondan aldım bebek kulak çubuğu tırnak makası kağıt törpü sarı ve kırmızı tülbent . Doğum anında bebeği silmek için inçe penye örtü gaz kemeri kiraz çekirdekli . Kendim için de emzirme sütyeni lohusa takımı lansinoh meme ucu kremi (32 haftada başlıcam sürmeye) dikişsiz çorap depend emzirme atleti taç terlik aklıma gelenler bunlar 32 haftadan sonra da hepsini yıkayıp ütülicem çantamı hazırlıcam allah izin verirse kışlık hazırlıklarımla uğraşıyorum 2 haftadır bu haftadan sonra hazırlığa başlıcam hayırlı doğumlar hepimize 🤰🏻🤱🏻🙏🏻🥰