Ozlemtc Rapunzel2019 aslında benimde ikinci hamileliğim ama ilk kızım 8 yaşında ve 2inci bir çocuk düşünmediğimiz için herşeyi elden çıkarmıştık. İlk kızımda ekim de doğdu ama onun bütün hazırlığını annem yaptı ve hiç hatırlamiyorum.
Sibella86 Rapunzel2019 bodylerden bahsediyorum bahsettiğiniz zıbından almak şart mı? Hiç almadım öyle birşey
Rapunzel2019 Sibella86 İçlik gibi giydiriyorlar hastane de iç zıbını, özellikle kış bebeği için iyi oluyor. Alttan bi kat giymiş olıyor Bir google de iç zıbın seti yazın. 5 li birşey..
Ozlemtc Minikaslanim benimki ekimin 10u görünüyor ama erkende gelebilir kendimi eylül sonu gibi hazırlıyorum aslında ve o dönemler halen yaz havası mersinde.
gizeminumutu Ben biraz alışveriş yaptım instagramda öne çıkanlara sabitledim. Fiyatları ve aldığım yerler yazıyor, size de faydası olur umarım ☺️ İnstagram: gizeminumutu
Hnfe suna2335 kafam biseye takildi sezeryanla.dogum yapcam.öncrki hamileligimde boydan elbise istemisti hastane ama.kardesimdr sezeryan oldu ondan istemediler ben boydan gecelik alsam mi almasam mi
suna2335 R_abia aa aynı ben aynıyız EYLÜL sonu ekim başı herşey hazır iki birşey eksik sadece ıslak mendil göğüs pedi ve kremi eksik
Mr1517 sarikiz1 Ben genelde evime yakında bebek mağazası var ordan birde en ucuz bebek yaz İnstagrama ordan alıyorum canım e-bebektende aldığım oldu ama takımları çok pahalı