Ozican Ben park yatka almıitım. Oda yapacaksanız bile sizin yanınıza bir yatak lazım. Çünkü ilk etapta çok rahat oluyor..
Sepet beşik. Kesinlikle almayın hiç kimse memnun değil. 6, 7 aydan sonra kullanması zor oluyor..
Biraz bu beşik olayı da bebeğin keyfine baglı aslında kimi bebek sallanarak uyumayı seviyor. Ben kucagımda uyutur yatagına koyardım. Park yatak tatillerde falan çok iyi oluyor. At arabaya istediigin yere taşı.