Ozican doğru söylemiş doktorun ☺️ Yenidoğan dönemi 28gün. 28 gün kendinden bir kat fazla giydirsen olur. Sonrasında senin üşümediğin kıyafetle o da üşümez. 😉 aralık sonu ocak başı olacak benim doğumumda. Genellikle kısa kollu çıtçıtlı body (kolundan geçirmesi kolay olsun diye kısa kollu 😂), üzerine ayaklı tulum giydirmeyi planlıyorum. Üstünede hazır müslin kundaklardan aldım. Oldu 3 kat. Zaten 6 aya kadar yorgan kullanılmadığı için gece yatarken kullanması için polar uyku tulumu aldım bebeğin içine konduklarından. Alt üst takımlar bana kullanışlı gelmedi açıkçası. Dışarı çıkarken giydiririm diye 2-3 takım aldım ama giydirir miyim bilmiyorum. Çıtçıtlı bodyleri ve ayaklı tulumlarıda 0-3, 3-6 ve 6-9 olmak üzere 10ar tane aldım yıkayamadığımda elimin altında olsun diye. Ayaklı tulumların 0-3 ay olanlarını ince polar kumaştan tercih ettim ilk 28 gün için. Geri kalanları penye. 😌