Bizde 12+6 da öğrendik erkek olucağını. 14'de tekrar gittim netlesirmi diye.. yine erkek dedi doktorumuz 💙 ama ben hâla şüphe duyuyordum. Çünkü ruyamda bi kiz çocuğu anne o kıyafetler bana olmaz diyordu.. hic inanmiyordum degisecek diyordum. 16nin sonunda gittim doktora bahsettim. Hani degisirmi kesin gordunuz mu diye. Bak annesi buda pipisi oğlunun dedi😁💙 artık inandım. Ama değişenler oluyormuş erkenden gitmeyin ogrenmeye