Sevgim Iros evet canım ultrasona göre 14+6günlük çıktı büyük ihtimalle kız kesinde haftaya bi daha gel dedi kız yani canım
Sevgim Iros hayırlısı olsun canım keşke kesinleşmeden söylemeseler insan kesin gözüyle bakıyor sonra sürpriz
Iros Sevgim bende ondan korkuyorum ama işte alisiyorsun ilk kızımda erkek dediler sevindim hep mavi aldim kızım oldu şimdi bundada aynı oluyor kiz dediler ama erkek olursa kırılırim
Sevgim Iros aynen canım üzülmedim desem yalan olur alışmıştım erkek olacak diye kız olacak diye üzülmedim asla ama bi alışmışım erkek diye
Glynhr Bende 11 haftalikken erkek dedi sonra tekrar erkeğe benziyo dedi.16.haftamda kesin kız dedi erkege benzetilen kız olabiliyo .Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin evlatlarımızı 😇🤗
Benhepbeklerim Oziss Büyük oğlumda inçi küpe gördüm kulağım da baktığım da hamile için erkek evlat diyordu ama doktor kız demişti baktım değişmiyor biraz tepki verdim sonuç gördüğüm gibi çıktı.
Efebilal gizzemozturk valla canım o dönemler banada erkeğe benziyo dedi sonra göstermedi hiç kız olabilir dedi yani kordona erkek diyebiliyorlar o dönem daha erken değişebilir yani ☺
gizzemozturk Efebilal Efebilal sonuçta kız mi oldu 😊sağlıkla gelsin ama değişir umarım hep bi kizim olsun istemisimdir🤗🙈
Zeze03 gizzemozturk bana 10. Haftamda erkek dedi 11+3 de yine erkek dedi 14 de kesin erkek dedi cnm ve oğlum olucak erkekte değişme olmuyormuş pek 😀