EcemErgen çok teşekkür ederim. Kasılmayalım sakin olalım 🥰💕
O an odaklandıgın şey ne kesi oluyor nede acısı😁 ben iğne yaptığını değil ama kesi attıgını hissettim. Hatta doktor plesantayı çıkarttığında ben kesiyi hissettim dedim. Dikişten önce tekrar iğne yaptı☺️Ama acısı olmadı hiç..Dikiş atılırken zaten bebeğim kucagımdaydı ilgim orada değildi ☺️
Sadece ilk tuvalete gittiğinizde idrarınız biraz yakıyor o kadar. Sonrasında iyileşme sürecinde arada yanmalar, kaşıntılar oluyor oda idare edilmeyecek bir şey değil ..