Merve0306 NesrinDefne bende yiyorum ya çok geçmiş olsun cnm 🙁 bidaha asla yemem inşallh iyileşirsin hemen
NesrinDefne BesteCanerKutluzolu Haklısın canım bir kereden bir şey olmaz diyerek yedim keşke yemeseydim 😞
1987gokce NesrinDefne çok geçmiş olsun çok üzüldüm inşallah sağa salim evladınızı kucağınıza alırsınız 😳
Minikpirincim NesrinDefne ah bide yapabilsemm.. bugun kaynanam bendeydi yemek yapmis disari ciktik kokmasin diye iceri girer girmez kustum nolcak boyle bilmiyorum😭
Minikpirincim NesrinDefne canim öncelikle gecmis olsun insallah ikinize de hicbirsey olmaz kotu dusunme moralini yuksek tut Bende dun canim cok cekti ki asla yemem mc donald's yedim. Yerken de kendimi cok suclu hissettim gece hep kotu ruyalar gordum seni de gorunce simdi... bi daha asla yemem 😣
NesrinDefne Ceren35 Doktorla konuştuk hastaneden çıkarken raporu verebilirlermiş prosedür öyleymiş 😞 Bağışıklığı yüksek olan biri değilim çok çabuk hastalanırım ondan da ağır geçmiş olabilir bilmiyorum
NesrinDefne Minikpirincim Yeni hamileysen olur ilk zamanlar açık havaya çıkıp derin derin nefes almaya çalış az da olsa dindiriyor
1987gokce NesrinDefne vicdan azabı çekmeyin her şerde bir hayır vardır bişey olmaz Allah'ın izniyle dua edin bende ediyorum.
NesrinDefne Asenam Nasıl korktum cuma akşamı anlatamam aklım çıkıyordu yeni yeni toparlanmaya başladım. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini 💕
Asenam NesrinDefne bu daha 15 haftalık ilk kızımda yaşamıştım bunda öyle bi hata yapmam az kalsın kızımdan oluyodum Allah korudu 🙏🏻😔
Minikpirincim NesrinDefne evet kesinlikle dindiriyor disaridan eve gelmek istemiyorum hatta. Kendimi o kadar iyi hissediyorum ki
Nur55 Valla benimde canım çekiyodu yarın yemeyi düşünüyodum daha yemem Allah razı olsun inşAllah sana da bebeğe de bişey olmadan atlatırsın kesinlikle şikayet et nasıl sorumsuzluktur bu nasıl insanlar bunlar ya
Melegimveben NesrinDefne canım hamile olduğumu öğrendiğimden beri dışarıda yemek yemiyorum sende yeme bence çünkü nasıl yapıldığını bilmiyoruz 🤷🏼♀️ çok geçmiş olsun 😥🙏🏻