NesrinDefne öncelikle cok geçmiş olsun arkadasım Allah acil
Sifalar versin aslında firmayla alakası yok ben riskli
Bir hamileyim daha öncede iki düşüğüm olmustu bu gebeliğimde
Doktorum daha ilk muayenede bana yememem ve yapmamam gerekenleri
Söyledi altına birde imza Attım Bunları doktorum bana Dedi die.bunun içinde tavukta vardı asla Gezen tavuk olmadıkça Fabrikasyon yasaktı
Düşük riski gebelik Zehirlenmesi yapma ihtimalinden dolayı demişti ben 24.haftamda dayanamayıp cokta iyi Bilinen bir markanın tavuk dönerini yedim aşerip sonuç olarak iki Saat sonra aynen dediğin gibi bende oldum ama bendeki mide kanamasına çevirdi ağzımdanda kanamam Başladı wcdede kanamam oldu sonuç
Tabiki doktorum bana ben sana en basında
Söyledim demişti erken Doğum riskim başladı o gümden sonra benim hatta bebeğim kanal pozisyonuna girmişti zorlanmaktan ilaçlar iğneler vs.derken cok şükür Suan 30.haftamdayım ama artık asla dısarda hiçbişi yemiyorum zaten asla hazır gıda Gebelikte önerilmiyor bi kezden
Bişi olmaz değil oluyor malesef moralini asla
Bozma cok dinlen mideni yorma ki zaten doktorun sana gerekeni uygulayıp söyleyecektir sende cok cok yat ve dinlen olur mu cok geçmiş olsun