Kızlar cuma günü saat 13.00 gibi Burger King’ten tavuk burger menü yedim. Herhangi bir tuhaf kokusu ya da tadı yoktu normal gözüküyordu. Yedikten 1-2 saat sonra ufaktan midem bulanmaya başladı önemsemedim maden suyu içtim geçer diye. Saat 17.00 gibi midem aşırı bulanmaya başladı bayılacak gibi hissetmeye başladım, istifra ettim. Herşey o saatten sonra başladı eve gidecek halim dahi yoktu kız arkadaşım eve bıraktı beni ama yarım saatte bir istifra ediyordum. Eve gelir gelmez eşimle acile gittik hemen kan testi yaptılar, sonucu beklerken de ultrasona aldılar. Kasılmalarım düzensiz başlamış ama ben hiçbir şey hissetmiyordum kendimde pek değildim. Sonuçlar çıktı zehirlenmişim ne yediğimi sordu doktor dedim böyle böyle tavuk burger yedim. Bu arada saat 17.00den beri 8 kere istifra ettim hemen serum bağladılar biraz iyi oldum. Serum bitti hemşire çıkardı doktorun yanına ultrasona gitmek için ayağa kalktım bilincimi kaybedip bayılmışım. Uyandığımda acilde değildim odaya almışlardı kolumda serum takılmıştı, göbeğimde nst bağlıydı. Cuma akşamı yatışım yapıldı hastaneye hala hastanede kalıyorum sürekli serum veriliyor kendime yeni yeni gelebildim. Hala düzensiz kasılmalarım var, 1 cm açıklık varmış bu arada. 34+5teyim normal doğumla 3 Nisan gözüküyordu doğum tarihimiz ne olacak bilmiyorum sürekli ağlıyorum 😭😭 Keşke yemeseydim normalde sürekli yiyen birisi değilim hamileliğimin başında yemiştim en son. Şikayet edeceğiz firmayı, lütfen dikkat edin kendinize yemeyin olur mu 😞