Blackcloud burada bir terbiyesizlik yok. Anne’yiz diye her durumda saçmalama hakkını kendinizde bulamazsınız. Anneyiz diye mantığımızı yitirmedik. Hele bilincimizi hiç. Damar atması, gaz seyretmesi vs. bunlardı bebek hareketi diye yanlış anlıyor olabilirsiniz fakat anne isen hele de bu programda isen her gün verilen bebek gelişimlerini okuyup az mantığını çalıştıracaksın. Öyle yanlış bilgi konusunda ısrarcı olmayacaksın. Anneyiz diye kendinize her şeyi reva görmeyin.