Leyla_Alexandra canım senin damarların onlar . Bende ilk hamileliğim sordum doktora böyle bişey oldu diye gülümsedi , senin damarın yada gazındır dedi . Cok merakla beklediğimiz için tekme ya da bi hareketi sanıyoruz . O daha ufacık . Ben 18 haftalıkken sadece ufacık bişey hissettim onda bile emin olamadım , doktora sordum yine . Heycandandır o 🙏🏻