Dalga geçmek için yazmıyorum ama bence bi mantıklı düşünseniz zaten bebek haraketleri olmadığını anlarsınız. 7+2 de bebeğin kalp atışını duyduk daha yolk bile kesenin içindeydi o nasıl haraket etsin? Yani 12 de kese hızla gelişiyor kas seyirmesi sıklıkla olabilir ama yine ufacık kas denen birşey yok 150 gram birşey biraz mantıklı düşünün en erken 17+5 gibi pıt pıt hissettim onda bile zorla emin oldum bebek olduğuna bi kaç hafta sonra dışardan belli olunca inandım 🤔😒