Bazı yorumlar çok tuhaf. Evet tekme değildir. Ancak karnındaki farklı bir hareketi gazdan ayıramayacak olduğumuzu sanmıyorum. Zaten İnternetteki bazı makalelerde 2. Hamileliği yaşayan annelerin 12. Haftada rahatlıkla bebeğin hareketlerini hissedebileceği yazıyor. Yani imkansız değil.
12+4. Haftamdayım, Ben de tuhaf hareketlenmeler hissediyorum. Bu hareketlenmelerin bana hissettirdiklerine hiç bir yorum engel olamaz sevgili hanımlar ✌🏻😊