Deletedmom0041 Yenianne92 aynen sanki keyfi gitmiyoruz. Nasıl yapacağım bilmiyorum ben raporla geçiştirmek istemiyorum ücretsiz ızin maddi olarak biraz zor. Allah yardımcımız olsun
Yenianne92 Deletedmom0041 dogum sonrasinda iki defa 10ar gunluk rapor kullanabiliyoruz sanirim onu da kullanacagim birkac yere heyet raporu icin giderim olmazsa ucretsiz izne ayrilirim ben de birkac ay evet maddi olarak zorlaniriz ister istemez
Deletedmom0041 Superanne benim müdürüm hangi hafta doğurursan doğur 40 sayılır demişti. 38 in sonunda doğum yaptım. Doktorum rapora 39.hafta yazdı 1 hafta aktarılması sgk kabul etmiyor dedi. Seminer donemi ve karne haftasi doğum öncesine geliyordu sadece o 3 hafta aktarıldı. Toplam 11 hafta olacak şekilde
Yenianne92 Deletedmom0041 ay ben anlamadim ne kadar karisikmis oyle yonetmelikte erken dogum soz konusu oldugunda aktatilir yaziyordu
DeryaKuzusu Yenianne92 ben doktoruma sordum ben veremem dedi. Bebeğimi kime bırakıp çalışmaya gidicem bilmiyorum. 4-5 bine yakın sabit giderimiz var ev borcu VS. Ücretsiz izin almak en doğrusu fakat durum da ortada 😔 çoğu arkadaşım rapor alabildi ama nasıl bilmiyorum. Psikiyatri falan ilerde sıkıntı olurmuş bizim için.
Deletedmom0041 Yenianne92 valla hocam kimi öyle kimi böyle diyor. Ben 11 hafta izin yapabiliyorum. Doktorum iznin bitince gel 20 gün rapor vereyim yaz tatiline gelen kaybını bu şekilde telafi edelim dedi. Heyet raporu alınabilir evet ama ne kadar etik olur bilemiyorum. Bir de heyet raporu başka şehirden alınabilir mi bilginiz var mi
Esrkdm Superanne Herhangi bir sendikaya üyeliğiniz varsa sendika yöneticileride sizi bilgilendirebilir
Yenianne92 Deletedmom0041 evet gecen sene bir arkadasim yil boyu aldi. Her ay ankaraya gitti geldi rapor icin. Etik degil tabi ama sartlar bizi bu noktaya getiriuor malesef
DeryaKuzusu Zeynepmum memurların yararlandığı süt izni bizde yokmuş müdür bana öyle söyledi. Sizi zorda bırakmamak için yardımcı oluyoruz ama aslında öyle bir hakkınız yok dedi. 🙄😓
gnctrksv DeryaKuzusu yani şansımı bi denerim belki ama öyle tanıdık rapor yazacak bi doktor fln yok el mecbur ücretsizi alıcam
Yenianne92 DeryaKuzusu benimki de sadece 20 gun verecek. Psikologtan rapor pek dusunmuyorum ben ilerde aleyhe kullanilabilrmis
Yesimeliz Yenianne92 orda cok fazla hastane var alamazmisiniz hadi ben izmirdeyim kara kara dusunuyorum
Yesimeliz Ben almayi dusunuyorum zaten tup bebek oldugu icon yeterince masrafimiz oldu. Bide kizim dogunca hemen birakamam. Bisure rapor almak icin cabalicam icerdeki izinlerimi de kullanicam son care ucretsiz alip devam edicem.
Yenianne92 Yesimeliz tanidik olmasi gerekiyor saglik sektorunde calisan tanidigim yok hic. Ama kpedirimin cevresi biraz genis ayarlarsa o ayarlar. Olmazsa birkac ay ucretsiz izin alacagim ne yapalim artik hakkimizda hayirlisi