gnctrksv Zeynepmum biz de tam gün eğitim veriyoruz 9/15:00 ama hiç bir arkadaşa süt izni verilmedi zaten diğer memurlar gibi 17:00ye kadar çalışmıyorsunuz diyerek yani bizim okulda öyle oldu durum sadece branş derslerini fln ayarladılar istedikleri saatlere
Deletedmom0041 gnctrksv hocam ben de tam gün okulda çalışıyorum 8.30 16. Süt iznini sizin isteğinize göre ayarlıyor idare. İsteyene boş gün veriyorlar isteyenin ders programını düzenliyorlar. Sabahtan arka arkaya 4 ders gibi. Ama ben lise branşıyım sınıf öğretmeni ya da okul öncesi branşıysanız nasıl olur bilemiyorum.
gnctrksv Deletedmom0041 aynen sınıf öğretmeniyim dediğim gibi biz de hiç emsal olmadı süt izni konusunda sadece isteyene ilk ya da son ders İngilizce ya da din kültürü saati fln konuldu
cordelia Ben de 27+3 teyim su an. Kasım 14 gibi Doğum diyor doktorum ama okula devam edebileceğim kadar gideceğim sanırım. 36 ya kadar gidersem karne zamanına kadar Doğum iznim devam ediyor. 2.doneme ücretsiz alırım.
gnctrksv cordelia ben de tam 26 haftayım ☺️Aramızda 10 gün var:) araya zaten Şubat tatili de denk gelecek diye ben 32de bırakacağım. Dediğim gibi iznin bittiği günden önce Şubat tatili başlamış oluyor hafta hafta sayınca tatil bitimi de ücretsiz alacağım kısmet olursa.. bu arada en önemlisi sağlıkl sıhhatle gelsinler inşallahh
Deletedmom0041 gnctrksv çok büyük haksızlık. Ben de 15 gün önce doğum yaptım izinlerimin çoğu yaz tatiline gitti. Şuan doğum iznindeyim ve kızım 2 aylıkken iznim bitiyor. İzinler için düzenleme gelmesi gerek. Her türlü mağdur oluyoruz...
kuzucan Deletedmom0041 Kesinlikle, tatile geldi şöyle oldu böyle olcak olmasındansa 16 haftalık izin her türlü verilmeli.
Yenianne92 Deletedmom0041 ogretmenler bu yaz tatili konusundam cok madur oluyor benim desogun oncesi 5 haftamyaz tatiline geldi yanar diyorlar. Sanki okulvarda ben keyfigitmiyorum herkes tatilyapiyor sonucta dogum izinlerin yanmasi cok sacma
Deletedmom0041 kuzucan bazıları planlı gebe kalıyor yaz tatiliyle birlikte neredeyse çocuk yaşına giriyor benim kız 2.5 aylık olmadan göreve başlamam gerek. Yazın doğdu diye 1 0 yenik başlıyoruz. Aynı haksızlık sınıf ve okul öncesi branşlarında süt izninde ortaya çıkıyor. Herkes mağdur yani..
Superanne Merhaba bende bi soru sormak istiyorum. Erken doğum olduğunda doğum öncesi olan 8 hafta doğum sonrasına aktarılıyor mu? Örneğin 33 de doğum yaptık kalan 7 hafta doğumdan sonra ile birlikte 15 hafta izin oluyor mu? 🤔
Mudurehanim @Superanne Superanne şuan bu soruyu okul müdürüme yönelttim herhangi bir aktarma söz konusu olmaz dedi. 32. Haftadan sonra yasak hakkın olan 8 haftalık iznindeki kalan haftalar aktarma yapılıyor.
Deletedmom0041 Superanne benim müdürüm hangi hafta doğurursan doğur 40 sayılır demişti. 38 in sonunda doğum yaptım. Doktorum rapora 39.hafta yazdı 1 hafta aktarılması sgk kabul etmiyor dedi. Seminer donemi ve karne haftasi doğum öncesine geliyordu sadece o 3 hafta aktarıldı. Toplam 11 hafta olacak şekilde
Deletedmom0041 Yenianne92 aynen sanki keyfi gitmiyoruz. Nasıl yapacağım bilmiyorum ben raporla geçiştirmek istemiyorum ücretsiz ızin maddi olarak biraz zor. Allah yardımcımız olsun
Superanne Yenianne92 maalesef idarecimiz yeni. Tecrübesiz olduğu için bilgisi bu konuda zayıf. Bende öyle okudum yönetmelikte ama insan korkuyor işte. Ani doğum olursa vs diye.
Yenianne92 Superanne olmaz insallah gonlunuzu ferah tutun. Benim de 32 ve 37.haftalarim agustosa geldi. Idarecimiz seminere kadar dogumun olmazsa yanmaz dedi. Ama her yerde yaza gelen dogum oncesi izinler yanar yaziyor. Insallah yonetmelikte bir acik vardir ilce kabul ediyordur da 5haftam da yanmaz tabi oncelikte Allahtan hayirlisi
Esrkdm Superanne Herhangi bir sendikaya üyeliğiniz varsa sendika yöneticileride sizi bilgilendirebilir
Superanne Mudurehanim bu çok kötü oldu o zaman. Benim ikizlerim var erken doğum olacak muhtemel. Gitti izinler
SusamNur Yenianne92 benimde 37. Haftam 15 ağustosa denk geldi bu durumda 37 den sonra 16 hafta izinli sayiliyorum değil mi