Şu an oğlum 1 yaşına girmek üzere ve ben 17 haftalık yine bir oğluş bekliyorum ☺️❤️ Kaynanam kız istiyorum diye hayırlı olsun demeden kız olana kadar 3 4 demeden doğurursun demişti sonra o gün bir şey dememiştim telefon açtı bir gün normal hatır sormakmış niyeti yine aynı lafı demişti inşallah 3 de kız olurda doğurmayı bırakırsın diye ki ben hiç dememiştim 3 çocuğu yapacağım diye ağzımdan hiç çıkmadı düşünmüyordum da allah bilir Allah’a bırakıyordum o an öyle sinirlendim ki açtım ağzımı yumdum gözümü küstü hiç de umrumda olmadı eşim benden daha çok istiyordu beni kocam ikna etti bunu ona söyledim kaynanama ama yine gelinler suçlu oluyor ailem mutlu oldular bir tek diğer oğluma üzüldüler ilgilenmek bakımından ama şimdi herkes üzerime titriyor ☺️❤️